Gratis verzendkosten op bestellingen boven de €50. De verzendkosten van bestellingen onder de €50 bedragen €4,95.
FAQ
Betaling
Waarom ontvang ik een betalingsherinnering van Klarna?
Bij het plaatsen van je bestelling heb je gekozen voor de betaalmethode Klarna. U ontvangt een factuur per e-mail van Klarna nadat wij uw bestelling hebben verzonden. Indien het factuurbedrag niet binnen 14 dagen is betaald, ontvangt u van Klarna een betalingsherinnering. Heeft u de factuur al betaald en heeft u nog een betalingsherinnering ontvangen? Neem dan contact op met Klarna.
Waar kan ik mijn vouchercode gebruiken?
U kunt uw vouchercode invoeren in uw winkelwagen of tijdens het afrekenen. Zorg ervoor dat u de couponcode gebruikt voordat u uw bestelling betaalt. De korting die u bij het afrekenen niet heeft gebruikt, betalen wij u niet terug.
Kan ik de gegevens op mijn factuur wijzigen?
Zodra de bestelling is geplaatst, is dit niet meer mogelijk.
Ik wil graag een factuur ontvangen
Controleer eerst uw e-mail of u daar uw orderbevestiging met factuur kunt vinden. Indien dit niet het geval is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen u de factuur graag nogmaals toe. Contact:
info@xtorm.eu
Mijn bestelling
Wat is de status van mijn bestelling?
Als u een bestelling plaatst op Xtorm.nl, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling. Open de link in uw e-mail om de status van uw bestelling te controleren. Mocht er iets onduidelijk zijn, neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice: info@xtorm.eu.
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u altijd een bevestigingsmail.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Wij verwerken uw bestelling direct nadat uw bestelling betaald is. Als er iets mis is met uw bestelling, neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice, of stuur een email naar info@xtorm.eu met als onderwerp: annulering.
Bestellingen die al zijn verzonden, kunnen niet meer worden geannuleerd.
Ik heb het verkeerde adres gebruikt bij het plaatsen van mijn bestelling, kan dit nog gewijzigd worden?
Wij raden u aan zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij uw adres kunnen wijzigen. Houd er rekening mee dat we het adres niet kunnen wijzigen nadat het pakket is verzonden.
Contact: info@xtorm.eu
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?
Controleer de trackinglink in de e-mail met de verzendbevestiging. Indien u niet thuis was voor de bezorging, kan het zijn dat het bezorgbedrijf uw bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor heeft gestuurd.
Als dit uw vraag niet beantwoordt, neem dan contact met ons op: info@xtorm.eu (vermeld uw bestelnummer in de e-mail).
Verzending
Ik heb meerdere artikelen besteld. Ontvang ik mijn bestelling in één pakket?
Als u meer dan één artikel bestelt, wordt uw bestelling in één pakket verzonden. Het kan zijn dat een van de door u bestelde artikelen tijdelijk niet op voorraad is. Uw bestelling wordt dan verzonden zodra alle artikelen beschikbaar zijn. Tenzij u een van de artikelen wilt annuleren, kunt u een e-mail sturen naar info@xtorm.eu.
Mijn bestelling is verzonden, wanneer kan ik deze verwachten?
Afhankelijk van waar je woont, wordt het pakket binnen 1-2 werkdagen afgeleverd (nadat je de verzendbevestiging per e-mail hebt ontvangen).
Ontvang ik een trackingcode?
Ja, u ontvangt een trackingcode. Wij verzenden uw bestelling altijd met Track & Trace; U ontvangt een e-mail met de trackinginformatie zodra uw pakket ons magazijn heeft verlaten.
Wat zijn de verzendkosten?
Volledig overzicht vindt u hier
Garantie en retourneren
Wat is de garantie?
Na ontvangst heb je 14 dagen bedenktermijn om aan te geven dat je wil ruilen of retourneren. Na deze heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen.
Op al onze producten zit 2 jaar garantie. Stuur ons een betalingsbewijs (factuur of kwitantie) van uw aankoop als u een garantieclaim wilt indienen.
Contact: info@xtorm.eu
Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Neem contact met ons op voor een retouradres waarop u uw product(en) naar ons kunt terugsturen. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourzending niet worden gerestitueerd.
Neem contact op met: info@xtorm.eu
Wie draagt de retourkosten?
Heeft u een beschadigd product of een verkeerd product ontvangen?
In deze gevallen dragen wij de retourkosten.
Om een andere reden?
Dan draag je zelf de kosten van een retourzending.
Neem contact op met: info@xtorm.eu
Welke producten kunnen niet worden geretourneerd?
Niet alle producten kunnen geretourneerd worden. De volgende producten zijn uitgesloten:
- Artikelen die slechts één keer gebruikt kunnen worden, zoals screenprotectors (nadat de verpakking geopend is);
- Artikelen die beschadigd zijn door eigen schuld;
- Producten waarvan de verpakking ontbreekt of zwaar beschadigd is.
Ik ben van gedachten veranderd en wil het product niet meer.
De bestelling is nog niet verzonden: Neem zo snel mogelijk contact met ons op, zodat wij (hopelijk) de bestelling op tijd kunnen annuleren.
De bestelling is al verzonden: weiger de bestelling bij het bezorgbedrijf. Stuur ons een e-mail waarin u aangeeft dat u de bestelling aan de deur heeft geweigerd.
Ik heb het product al ontvangen: Neem contact met ons op voor een retouradres waarnaar u de hoes naar ons kunt retourneren. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourzending niet worden gerestitueerd.
Neem contact op met: info@xtorm.eu
Ik heb het verkeerde product ontvangen
Het spijt ons dat dit is gebeurd! Neem contact op met onze klantenservice zodat we dit probleem voor u kunnen oplossen.
Stuur ons alstublieft een foto van de verkeerde producten wanneer u contact met ons opneemt, samen met uw bestelnummer. Contact: info@xtorm.eu
Ik heb beschadigde producten ontvangen
Het spijt ons dat dit is gebeurd! Neem contact op met onze klantenservice zodat we dit probleem voor u kunnen oplossen.
Stuur ons alstublieft een foto van de verkeerde producten wanneer u contact met ons opneemt, samen met uw bestelnummer. Contact: info@xtorm.eu
Ik wil mijn geld terug. Hoe lang duurt het voordat het bedrag op mijn rekening staat?
Wij storten het bedrag direct na ontvangst van de retourzending terug op uw rekening. Gemiddeld kan het tot 3 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat.
Service
Bestelling en levering van een artikel gekocht bij een partner
Het kan zijn dat je een product van Xtorm (of accessoire) hebt besteld bij een van onze partners. Indien u vragen, klachten of andere opmerkingen heeft over dit product, willen wij u verzoeken eerst contact op te nemen met de betreffende partner.
Mocht dit geen oplossing bieden, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail: info@xtorm.eu.
Ik ben niet tevreden, waar kan ik klagen?
Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Bent u niet tevreden, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken graag een oplossing voor uw klacht. U kunt uw klacht richten aan: info@xtorm.eu.
Vermeld bij uw klacht uw naam, adres en ordernummer, zodat wij uw klacht zo snel en effectief mogelijk kunnen afhandelen.
Waar kan ik jullie producten zien?
Wij verkopen onze producten in talloze elektronicawinkels in veel Europese landen. Om er maar een paar te noemen: je vindt onze covers bij Mediamarkt, Saturn en nog veel meer.
Wanneer kan ik een antwoord op mijn e-mail verwachten?
Wij beantwoorden uw e-mails binnen 48 uur (exclusief weekends).
Ik wil mij graag afmelden voor de nieuwsbrief
Om u af te melden, klikt u eenvoudig op de knop "Afmelden" aan het einde van de nieuwsbrief. Of neem contact met ons op als dat niet lukt.
Contact: info@xtorm.eu
Heeft u promoties en kortingen?
Om op de hoogte te blijven van de nieuwste acties en kortingscodes raden wij je aan je aan te melden voor de nieuwsbrief of onze social media kanalen te volgen.
Heeft u andere merken?
Ja, we hebben meer merken - Xtorm is eigendom van dezelfde eigenaren van de merken: Gecko Covers, Njord en Linq.