FAQ

VEEL GESTELDE VRAGEN (F.A.Q.)

Betalingen

Wij sturen je een betalingsherinnering per e-mail.

Je hebt gekozen voor de Klarna betaalmethode voor jouw bestelling. Je ontvangt een factuur per e-mail van Klarna nadat wij jouw bestelling hebben verzonden. Als het factuurbedrag niet binnen 14 dagen is betaald, ontvang je een betalingsherinnering van Klarna.

Heb je de factuur al betaald en toch een betalingsherinnering ontvangen? In dit geval, gelieve contact op te nemen met Klarna.

Je kunt jouw kortingscode invoeren in je winkelwagen. Zorg ervoor dat je de kortingscode gebruikt voordat je je bestelling betaalt.

Wij kunnen geen geld teruggeven voor de korting die niet is gebruikt tijdens het afrekenen.

Helaas is dit niet meer mogelijk nadat de bestelling is geplaatst.

Controleer eerst je inbox, in de orderbevestigingsmail kun je je factuur downloaden. Indien dit niet het geval is, gelieve onze klantenservice te contacteren. Wij sturen je de factuur graag opnieuw toe.

Contact: info@xtorm.eu

Bestellingen

Wanneer je een bestelling plaatst op xtorm.nl, ontvang je een bevestingsmail. Open de link in de e-mail om de status van jouw bestelling te controleren. Als je nog vragen hebt, neem contact op met onze klantenservice via info@xtorm.eu.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvangt je altijd een bevestigingse-mail.

Wij verwerken je bestelling direct nadat deze is betaald. Als er iets mis is met de bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@xtorm.eu.

Bestellingen die reeds zijn verzonden, kunnen niet meer worden geannuleerd.

Wij raden je aan zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij je adres kunnen wijzigen. Wij kunnen het adres niet meer wijzigen als het pakket eenmaal door ons is verzonden.

Contact: info@xtorm.eu

Controleer de tracking link in de verzendbevestigingsmail. Als je niet thuis was voor de bezorging, kan de bezorger je bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor hebben gestuurd.

Als dit geen antwoord is op je vraag, neem dan contact op met onze klantenservice: info@xtorm.eu (vermeld je ordernummer in de e-mail).

Verzending

Als je meer dan één artikel bestelt, wordt jouw bestelling in één pakket verzonden. Het kan zijn dat een van de door jou bestelde artikelen tijdelijk niet op voorraad is. In dit geval wordt jouw bestelling verzonden zodra alle artikelen beschikbaar zijn. Als je een van de artikelen wilt annuleren, stuur ons dan een e-mail naar info@xtorm.eu.

Afhankelijk van waar je woont, wordt het pakket binnen 1- 2 werkdagen geleverd (nadat je de verzendbevestigingsmail hebt ontvangen).

Ja, je ontvangt een traceercode. Wij verzenden jouw bestelling altijd met Track & Trace; u ontvangt een e-mail met de tracking-informatie zodra jouw pakket ons magazijn heeft verlaten.

Zowel voor Nederland als België geldt:

- €4,95 voor alle bestellingen onder de €50 en gratis vanaf €50

Garantie en retouren

Al onze producten hebben een garantie van 2 jaar. Stuur ons een betalingsbewijs (factuur of kwitantie) van je aankoop indien je aanspraak wenst te maken op garantie.

Contact: info@xtorm.eu

Neem contact met ons op voor een retouradres om het product naar ons terug te sturen. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourzendingen niet worden terugbetaald.

Ruilen voor een ander product is niet mogelijk. Gelieve een nieuwe bestelling te plaatsen en de andere te retourneren (via onze klantenservice).

Contact: info@xtorm.eu

Betreft het een beschadigd product of een verkeerde levering? In deze gevallen nemen wij de retourkosten voor onze rekening.

Heb je een ander verzoek en wil je je geld terug? Dan betaal je de kosten van een retourzending.

Contact: info@xtorm.eu

Niet alle producten kunnen worden geretourneerd. De volgende producten zijn uitgesloten:

- Artikelen die slechts eenmaal gebruikt kunnen worden, zoals screenprotectors (nadat de verpakking is geopend);

- Artikelen die door eigen schuld zijn beschadigd;

- Producten waarvan de verpakking niet aanwezig is of ernstig is beschadigd.

De bestelling is nog niet verzonden: Neem zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we de bestelling (hopelijk) nog op tijd kunnen annuleren.

De bestelling is al verzonden: Weiger de bestelling aan de deur. Stuur ons een e-mail waarin je aangeeft de bestelling aan de deur te hebben geweigerd.

Ik heb het product al ontvangen: Neem contact met ons op voor een retouradres om het product naar ons terug te sturen. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourzendingen niet worden terugbetaald.

Contact: info@xtorm.eu

Het spijt ons dat dit is gebeurd! Neem contact op met onze klantenservice zodat wij dit probleem voor je kunnen oplossen.

Stuur ons een foto van het verkeerde product wanneer je contact met ons opneemt.

Contact: info@xtorm.eu

Het spijt ons dat dit is gebeurd! Neem contact op met onze klantenservice zodat wij dit probleem voor je kunnen oplossen.

Stuur ons een foto van het beschadigde product wanneer je contact met ons opneemt.

Contact: info@xtorm.eu

Wij storten het bedrag onmiddellijk na ontvangst van de retourzending terug op jouw rekening. Gemiddeld kan het tot 3 werkdagen duren voordat het bedrag op je rekening staat.

Service

Mogelijk heb je een Xtorm (of accessoire) besteld bij een van onze partners. Als je vragen, klachten of andere opmerkingen over dit product hebt, willen we je vragen om eerst contact op te nemen met de betreffende partner.

Mocht dit geen oplossing bieden, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail: info@xtorm.eu.

Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Ben je niet tevreden, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken graag een oplossing voor jouw klacht. Je kunt je klacht richten aan: info@xtorm.eu

Vermeld bij je klacht jouw naam, adres en ordernummer, zodat wij je klacht zo snel en goed mogelijk kunnen afhandelen.

We verkopen onze producten in tal van elektronicawinkels in veel Europese landen. Om er maar een paar te noemen: je vindt onze covers bij Mediamarkt, Saturn en nog veel meer.

We beantwoorden alle e-mails binnen 48 uur (behalve in het weekend).

Om je af te melden, klik je eenvoudig op de knop "Afmelden" aan het einde van de nieuwsbrief. Of neem contact met ons op als dat niet is gelukt.

Contact: info@xtorm.eu

Om op de hoogte te blijven van de laatste acties en kortingscodes raden we je aan om je aan te melden voor de nieuwsbrief of onze social media kanalen te volgen.

Ja, we hebben meer merken - Xtorm is eigendom van dezelfde eigenaren van de merken: Gecko Covers, Njord byELEMENTS en Linq byELEMENTS.

zondag,maandag,dinsdag,woensdag,donderdag,vrijdag,zaterdag
januari,februari,maart,april,mei,juni,juli,augustus,september,oktober,november,december
Niet genoeg voorraad beschikbaar. Nog maar slechts [max] over.
Winkelwagen

Jouw winkelwagen is leeg.

Terug naar homepagina

Voeg een kortingscode toe

Voeg een kortingscode toe

De kortingscode werkt op de betaalpagina, ga verder om je korting te zien!